
Aplikacja mobilna gwarantuje pełną swobodę w zarządzaniu finansami, zapewniając wygodę i bezpieczeństwo.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- wykonywanie przelewów
- zarządzanie zleceniami stałymi
- tworzenie listy kontrahentów
- otwieranie lokat terminowych
- dostęp do wyciągów bankowych
- dostęp do historii transakcji na rachunkach i kartach płatniczych
- spłatę karty kredytowej oraz bieżącą kontrolę zadłużenia
- doładowanie telefonu
- darmowe powiadomienia Push - niezawodny sposób powiadamiania na telefon o wszystkim, co dzieje się na Twoim koncie (usługę należy aktywować w systemie bankowości elektronicznej - Twoje Ustawienia/Powiadomienia)
- płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym
- wyszukiwanie placówek i bankomatów
- kontakt z infolinią Banku
Aktywuj aplikację!
Zlecaj przelewy na dowolne rachunki i korzystaj z wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji. Aktywuj aplikację - to tylko 3 proste kroki!
Do aktywacji aplikacji można użyć wyłącznie loginu z Systemu Bankowości Elektronicznej (8-cyfrowy numer). Użycie aliasu zamiast loginu spowoduje, iż aktywacja nie przebiegnie prawidłowo.
Pobierz aplikację!
Wybierz właściwy system operacyjny dla swojego urządzenia i postępuj zgodnie z instrukcją.
Bezpieczeństwo użytkownika w trakcie korzystania z aplikacji mobilnej zapewniają:
- Szyfrowane połączenie
- Automatyczne wylogowanie po 10 minutach bezczynności
- Wylogowanie z aplikacji po jej zamknięciu, minimalizacji bądź blokady telefonu
- Kod PIN służący do logowania i autoryzacji operacji
- Blokada po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu kodu PIN, loginu, bądź hasła
Dodatkowo użytkownik powinien stosować się do podstawowych zasad bezpieczeństwa:
- Nie pozostawiać telefonu bez nadzoru, zwłaszcza w miejscach publicznych
- Posiadać aktualną wersję oprogramowania antywirusowego zainstalowaną na urządzeniu mobilnym
- Korzystać z rekomendowanych wersji systemu operacyjnego
- Nie korzystać z aplikacji na urządzeniach z odblokowanym dostępem do plików systemowych
- Instalować aplikację jedynie z oficjalnych źródeł
- Nie zapisywać ani nie ujawniać nikomu kodu PIN
- Definiując kod PIN, należy pamiętać, aby był on trudny do odgadnięcia
W przypadku utraty urządzenia z zainstalowaną aktywną aplikacją należy skontaktować się z Infolinią Banku pod numerem 0 801 372 772 lub + 48 13 46 55 750 (koszt według taryfy operatora), celem zablokowania aplikacji bądź zablokować kanał mobilny korzystając z Systemu Bankowości Elektronicznej.