Zasady obsługi w placówkach Banku Nowego BFG S.A.:
- Ze względu bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów.
- W przypadku dużej liczby klientów możemy poprosić, aby oczekiwali Państwo na obsługę przed placówką.
- Prosimy o zachowanie odległości przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób.
- Prosimy nie przychodzić do placówki z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka).
- Na bieżąco dezynfekujemy dłonie, urządzenia i inne przedmioty znajdujące się w placówce.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z naszych usług przez bankowość elektroniczną PBSbank24, jak również do płacenia kartą lub telefonem w placówkach usługowo-handlowych i korzystania z wypłat gotówki w bankomatach.
W przypadku potrzeby kontaktu można korzystać z naszej infolinii pod numerem 801 372 772.
Komunikat Banku Nowego BFG S.A.
Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników Banku zwracamy się z prośbą o ograniczenie bezpośrednich wizyt w naszych placówkach. Nasza prośba podyktowana jest rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do korzystania z naszych usług przez bankowość elektroniczną PBSbank24, jak również do płacenia kartą lub telefonem w placówkach usługowo-handlowych i korzystania z wypłat gotówki w bankomatach.
W przypadku potrzeby kontaktu można korzystać z naszej infolinii pod numerem 801 372 772.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, licząc na Państwa wyrozumiałość w tych nadzwyczajnych okolicznościach.
Zarząd Banku Nowego BFG S.A.